Rešavanje konfliktnih situacija

Kome je obuka namenjena?

  • Svima koji su prošli kroz bar jednu konfliktnu situaciju na poslu i znaju kakve to posledice može ostaviti kako na pojedinca, tako i na ceo kolektiv
  • Menadžerima i vodjama timova koji žele da izgrade jake interpersonalne odnose unutar firme i nauče kako da izbegavaju svaku vrstu konflikata, ali i kako da se suoče s njima ako je potrebno
  • Profesionalcima koji znaju da je konflikt naša surova realnost, da je svuda prisutan i da se preko njega napreduje ili propada zavisno od naše sposobnosti da se s njim izborimo i preokrenemo ga u svoju korist
  • Već dokazanim liderima, ali i onima koji tek dolaze, poslovnim ljudima iz svih oblasti koji žele da smanje stres i loše vibracije u svom radnom okruženju, svesni da se samo timskim radom mogu ostvariti maksimalni rezultati i povecati šanse za uspeh
  • Svima koji žele da nauče kako da se izbore s teškim ljudima, ali i onima koji možda, iako to nikome ne bi priznali, sebe smatraju jednim od njih

Sadržaj

  • Komunikacija– Elementi komunikacionog procesa. I konflikt je vrsta komunikacije. Izazovi komunikacije – kako prepoznati i preduprediti konflikt?
  • Pristup konfliktu – Koji su najčešći uzroci konflikta? Različiti pristupiti konfliktoj situaciji – klasični i napredni pristup.
  • Reakcija na konflikt– Da li i kako reagovati? Kada koristiti koji stav? Postoji li dobar konflikt?
  • Prevazilaženje konflikta– Distributivni i integrativni stil. Posredovanje – šta je to i koliko ga je pametno koristiti? Transformacija kao način rešavanja konflikata. Prevazilaženja konflikata uz pomoć lične i grupne strategije
  • Stvarno slušanje drugih – Da li se i koliko stvarno slušamo? Koje su razlike izmedju čuti i slušati? Aktivno i pasivno slušanje kao dragoceno sredstvo izbegavanja i rešavanja nesporazuma.

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

  • Na radost sebe i drugih, kroz dobijene praktične savete, postaćete eflkasniji i efektniji u rešavanju konflikata a znaćete pomoći i drugima da izadju sa njima na kraj
  • Kroz razmenu iskustava, vežbe i primere iz stvarnog života, usavršićete veštine koje su vam potrebne za bolju medjusobnu interakciju sa ljudima i naučićete kako da prevazidjete konfliktne situacije
  • Saznaćete kakvi sve tipovi teških ljudi postoje, koje su njihove slabe a Vaše jake osobine, i kako bi u konkretnim situacijama s njima trebalo postupati
  • Priznajući da su konflikti danas neizbežni, spoznaćete da možda konflikte ne možemo uvek da izbegnemo, ali svakako možemo naučiti kako da ih uspešno rešavamo!

Dužina trajanja obuke

  • 1 ili 2 dana