HR Podrška
Kompletno nova paleta usluga u našoj ponudi.
Fleksibilna, konkretna i praktična HR podrška, baš onakva kakva vam je potrebna i to baš kada i koliko vam je potrebna. Metodologija rada proverena i potvrđena kroz primenu u brojnim međunarodnim i domaćim kompanijama.
Koncept koji integriše globalne trendove, lokalne zakone i specifičnu realnost Vaše kompanije bez unapred pripremljenih rešenja.
Partnerski pristup tokom čitavog procesa, od analize potreba, preko razvoja i uvođenja konkretnih alata i rešenja, uz kontinualnu podršku u meri u kojoj vi to zahtevate.
Za koga?
Idealno rešenje za sve kompanije koje iz bilo kojeg razloga (još) nemaju sektor za ljudske resurse (HR sektor) a imaju potrebe za onim što on radi. Idealno rešenje za mikro, mala, pa i srednja preduzeća jer ne generiše dodatne troškove zapošljavanja, a rešava sve što je potrebno. Idealno rešenje za sve kompanije koje već imaju HR sektor, ali im je ipak potrebna kratkotrajna stručna podrška u personalu (strategijska, organizaciona, pravna, razvojna…)Usluge:
Strategija, Organizaciona podrška, Pravna podrška, Kompenzacije i benefiti, Razvoj, Ostalo
Strategija
- Razvoj formalne HR strategije u skladu sa poslovnom strategijom kompanije i razvojnim planovima.
- HR planiranje, definisanje kvalitativnih i kvantitativnih segmenata zapošljavanja i podrška u njihovoj realizaciji.
- Postavljanje Comp&Ben strategije u skladu sa HR strategijom i relevantnim tržišnim kretanjima.
- Razvoj željenog sistema vrednosti u skladu sa vizijom, misijom i strategijom kompanije i kreiranje kodeksa poslovnog ponašanja
Organizaciona podrška
- Organizacija i sistematizacija. Razvoj i implementacija u skladu sa Zakonom o radu
- Restruktuiranje. Procena stanja, priprema planova restruktuiranja i podrška u sprovođenju u skladu sa Zakonom o radu
- Profili radnih mesta/poslova. Postavljanje sistema i podrška u sprovođenju
- Definisanje KPI za svaku poziciju
Pravna podrška
- Kolektivni ugovori i pravilnici o radu. Priprema, prilagođavanje, uvođenje u praksu, saveti.
- Personalna administracija – razvoj tailor made formi za ugovore, anekse, odluke u skladu sa politikom kompanije i Zakonom o radu.
- Interne procedure personalne administracije. Razvoj u skladu sa politikom kompanije i Zakonom o radu
- Mogućnost preuzimanja organizacije administrativnih poslova iz oblasti radnih odnosa (priprema i štampa ugovora, aneksa, odluka…)
Kompenzacije i benefiti
- Budžetiranje i praćenje. Postavljanje standarda i razvoj formulara.
- Novčani i ne-novčani sistem motivacije. Razvoj sistema za sve grupe zaposlenih
- Procedure. Razvoj internih C&B procedura u skladu sa politikom kompanije i Zakonom o radu
- Job Grading. Postavljanje sistema procene pozicija uključujući interni i eksterni job matching
Razvoj
- Performance Management. Razvoj koncepta, obuka ključnih ljudi, podrška u uvođenju i primeni.
- Talent Management. Sistemski pristup identifikaciji, razvoju i vezivanja najtalentovanijih zaposlenih za kompaniju
- Razvojni planovi. Uspostavljanje sistema, procedura i kontinualna podrška u sprovođenju
- Planiranje karijere. Definisanje karijernih planova za različite grupe poslova i razvoj sistematskog individualnog planiranja karijere
- Succession planning. Sistematsko planiranje i razvoj potencijalnih naslednika za sve ključne pozicije u kompaniji
- Razvoj sistema internih obuka i obuka kadrova za njihovo sprovođenje.
Ostalo
- Sistem upravljanja vremenom. Postavljanje sistema radnog vremena i odsustvovanja uključujući smenski rad
- Interni sistem komunikacije. Razvoj prigodnog sistema komunikacije prema zaposlenima uključujući sve raspoložive kanale
- HR sistem izveštavanja. Definisanje standarda redovnog izveštavanja HR prema menadžmentu kompanije
Kako to uopšte radi?
Vrlo jednostavno. Zamislite da imate tim iskusnih profesionalaca sa višegodišnjim iskustvom u oblasti ljudskih resursa, razvoja zaposlenih, finansija, prava, koučinga, poslovne administracije… Sve ih imate i oni rade za Vas. Ali, samo kada i koliko Vam treba. A nikog od njih ne morate da zaposlite, niti obezbedite prostor za njih, kompjutere, telefone… Vaše je samo da pozovete, pošaljete zahtev ili zakažete sastanak i njihovo znanje i stručnost postaju Vaši koliko god je potrebno.Šta možete da dobijete?
- Bolju komunikaciju
- Bolju organizaciju
- Veću motivaciju zaposlenih
- Više vremena
- Povećanu produktivnost
- Veći profit.
Šta možete da izgubite?
- Ništa.
- Neuporedivo manje troškove nego da zapošljavate osobe za sve ove pozicije
- Manje troškove čak i od plate, poreza i doprinosa jednog iole kvalitetnog HR profesionalca
- Neuporedivo veću sigurnost, bazu znanja i resursa na raspolaganju nego što je ima bilo koji pojedinac
- Maksimalnu isplativost jer plaćate samo za konkretne rezultate (nema pauza, praznog hoda…)
- Maksimalnu kontrolu troškova jer plaćate samo za ono što Vam stvarno treba
- Potrebu da trošite vreme i finansije na oglašavanje i selekciju zaposlenih za sve ili neke od pozicija pokrivenih ovim paketom
- Nikakvu administraciju oko obračuna plata, godišnjih odmora… koje biste imali u slučaju da sami zapošljavate ove pozicije