Mogućnosti veštine prodaje
Kome je obuka namenjena?
- Zaposlenima u sektoru prodaje na svim nivoima, jer je dobro funkcionisanje cele prodajne strukture od presudne važnosti za uspešno poslovanje kompanije
- Zaposlenima u ljudskim resursima, kako bi na pravi način sagledali rešenja u sektoru prodaje
- Zaposlenima u sektorima istraživanja i razvoja, proizvodnje i marketinga – kako bi bila uspostavljena efikasna povratna sprega sa sektorom prodaje
- Top menadžmentu, naročito učesnicima u kreiranju targeta prodaje
- Vlasnicima i deoničarima – u cilju analize sopstvenog sektora prodaje, kao i u cilju pomoći pri donošenju strateških odluka u vezi sa ukupnim nastupom na tržištu
- Vlasnicima i zaposlenima u malim i srednjim preduzećima – u cilju aktiviranja maksimuma sopstvenog prodajnog potencijala
- Svima onima koji razumeju da je glavni brend u svakom prodajnom portfoliju – prodavac
Sadržaj
- Da li je prodaja ultimativni stres, i da li se prodavac rađa ili postaje?
- Prisutnost na terenu
- Važnost komunikacije, uključujući i jasno izveštavanje
- Pravilna analiza izveštaja, kao ključ fokusiranja i uštede svih resursa
- Njihova veličanstva – target i motivacija; šta je to “prodajni momenat”
- Značaj imidža brenda/firme/prodavca
- Transformacija tržišta u skladu sa sopstvenim ciljevima
Koristi za Vas i Vašu organizaciju
- Sagledaćete u detalje “prodajni momenat” u kome se Vaša kompanija nalazi, kao i svaki od nivoa sektora prodaje zasebno
- Razumećete i maksimizirati domete sadašnje postavke prodaje u okviru sopstvene kompanije
- Uočićete slabe tačke sadašnje organizacije prodaje, kao i mogućnosti i pravce daljeg razvoja
- Napravićete balans u koordinaciji između različitih nivoa u prodajnoj strukturi, kao i različitih sektora u okviru sopstvene organizacije – što će doprineti racionalizaciji resursa i unapređenju prodaje
- Posmatraćete elemente iz domena prodaje koji utiču na Vaš stres na kvalitetniji način, a time ih i uspešno rešavati u daljem radu